Logo Monstera
Burger
Logo Monstera
LogowanieLogowanie
Koszyk
zamknij
koszyk jest pusty

Łącznie netto:

--,-- zł

Do koszyka
Gadżety reklamowe

>

Uwagi i reklamacje

Na skróty:

  • • Sposoby zamawiania

  • • Regulamin

  • • Reklamacje

  • • O nas

  • • Kontakt

Na skróty:

Reklamacje - dbamy o Twoje gadżety jak o liście Monstery 🌿

W naszym sklepie wierzymy, że każdy gadżet reklamowy powinien być jak liść Monstery – efektowny, solidny i cieszący oko przez długi czas. Jeśli jednak zdarzy się, że zamówiony produkt nie spełni Twoich oczekiwań lub pojawią się w nim „dziury” większe niż w liściach tej tropikalnej rośliny – pamiętaj, że zawsze możesz skorzystać z prawa do reklamacji.

Proces reklamacyjny u nas jest prosty i przejrzysty – niczym nowy liść Monstery rozwijający się bez przeszkód. Wystarczy, że skontaktujesz się z naszym działem obsługi klienta i opiszesz problem, a my zadbamy o to, by całość przebiegła sprawnie.

Reklamacje rozpatrujemy szybko i z troską – tak jak podlewa się roślinę, by mogła dalej rosnąć. Naszym celem jest, aby Twoje doświadczenie zakupowe było pozytywne, a gadżety reprezentowały Twoją markę w pełnym blasku.

Bo tak jak Monstera potrafi ozdobić każde wnętrze, tak nasze produkty powinny zawsze prezentować Twoją firmę w najlepszym świetle. Jeśli więc coś pójdzie nie tak – napisz do nas, a wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązanie. 🌱

Regulamin reklamacji

  1. Każdy Klient ma prawo do złożenia reklamacji dotyczącej zakupionych gadżetów reklamowych, jeżeli otrzymany produkt posiada wady fabryczne, został uszkodzony w transporcie lub nie jest zgodny z umową.
  2. Reklamacje należy zgłaszać w formie pisemnej na adres e-mail [tu wstaw adres] lub listownie na adres siedziby Sprzedawcy. Zgłoszenie powinno zawierać:
    • imię i nazwisko lub nazwę firmy,
    • dane kontaktowe,
    • numer zamówienia,
    • opis wady,
    • w miarę możliwości dokumentację zdjęciową.
  3. Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni od dnia ich otrzymania. O decyzji Klient zostanie poinformowany w formie elektronicznej lub pisemnej.
  4. W przypadku uznania reklamacji, Sprzedawca zobowiązuje się do wymiany towaru na wolny od wad, naprawy lub zwrotu należności – w zależności od możliwości i ustaleń z Klientem.
  5. Dbamy o to, aby każdy produkt, podobnie jak liść Monstery, był estetyczny, trwały i spełniał oczekiwania naszych Klientów. Jeśli jednak pojawią się jakiekolwiek nieprawidłowości, prosimy o zgłoszenie – umożliwi nam to szybkie i sprawne rozwiązanie sprawy.
Earphones
Glasses
Headphones

Zapisz się do newslettera

Logo Monstera

Monstera.pl Sp. z o.o.

Złota 75A/7

00-819 Warszawa

NIP: 7262650725

KRS: 0000438404

Zamówienia

Sposoby zamawianiaReklamacjeRegulamin

Informacje

O nasKontakt
facebook
instagram