Wybór odpowiedniego gadżetu reklamowego to jak dobór rośliny do konkretnego pomieszczenia - musisz znać warunki, w jakich będzie funkcjonować. Oto przewodnik ogrodnika po świecie promocji.
Zanim kupisz pierwszą roślinę, sprawdzasz, ile światła ma twoje mieszkanie, jaka jest wilgotność i temperatura. Podobnie z gadżetami - kto to będzie otrzymywał?
Klienci korporacyjnito jak rośliny biurowe - potrzebują produktów eleganckich, praktycznych, które sprawdzą się w klimatyzowanych wnętrzach. Sprawdzą się: wysokiej jakości długopisy, notesy w twardych okładkach, kubki ceramiczne.
Młode pokolenieto jak rośliny tropikalne - kocha nowości, kolory, niestandardowe rozwiązania. Postaw na: powerbanki w ciekawych kształtach, torby z nadrukami, akcesoria tech.
Branża tradycyjnapreferuje sprawdzone gatunki jak sansewieria - klasyczne, trwałe gadżety: kalendarze, długopisy metalowe, kubki bez ozdób.
Rośliny mają różne wymagania glebowe. Jedne rosną w piasku, inne potrzebują żyznej ziemi. Twój budżet to gleba dla kampanii.
Mały budżet= sukulenty marketingu: długopisy, smycze, magnesy - małe, ale efektowne i długowieczne.
Średni budżet= rośliny pokojowe: kubki, notesy, torby - uniwersalne, praktyczne, długotrwałe.
Duży budżet= rośliny egzotyczne: powerbanki premium, zestawy biznesowe, gadżety tech - robią wrażenie i zapadają w pamięć.
Kiedy klient otrzyma gadżet? To jak wybór rośliny na konkretną porę roku.
Targi i eventy= rośliny jednoroczne: muszą zrobić natychmiastowe wrażenie. Postaw na gadżety, które można od razu użyć: długopisy, notesy, torby.
Współpraca długoterminowa= rośliny wieloletnie: kubki, kalendarze, akcesoria biurowe, które będą służyć miesiącami.
Prezenty świąteczne= rośliny ozdobne: zestawy prezentowe, gadżety premium w eleganckich opakowaniach.
Nawet najlepsza roślina zwiędnie bez regularnego podlewania. Gadżet to początek relacji, nie koniec. Zaplanuj dalsze kontakty, by "marka zakorzeniła się głębiej".
Złota 75A/7
00-819 Warszawa
NIP: 7262650725
KRS: 0000438404