Doświadczony ogrodnik wie, że nie sadzi pomidorów w październiku ani choinek w maju. Marketing też ma swoje sezony - poznaj rytm natury biznesu.
Co się dzieje w naturze:Rośliny budzą się ze snu, puszczają pierwsze pąki, życie wraca do ogrodów.
Co się dzieje w biznesie:Firmy planują budżety na nowy rok, startują nowe projekty, organizują pierwsze targi po zimie.
Gadżety na wiosnę:
Notesy i planery - czas planowania i nowych postanowień
Długopisy - podpisywanie nowych umów i kontraktów
Torby targowe - sezon eventów i wystaw się rozpoczyna
Powerbanki - ludzie wracają do aktywności, więcej podróży służbowych
Tip ogrodnika:Wiosenne gadżety powinny być świeże, nowoczesne, motywujące. Jak pierwsze kwiaty - mają dać energię na cały rok.
Co się dzieje w naturze:Wszystko kwitnie, intensywny wzrost, dużo słońca i energii.
Co się dzieje w biznesie:Peak season dla wielu branż, wakacje, summer camps, eventy outdoor.
Gadżety na lato:
Kubki termiczne na zimne napoje - sezon ice coffee i cold brew
Torby plażowe i sportowe - wakacyjne wyjazdy firmowe
Gadżety outdoor - power banki solarne, bidony
Wentylatory USB - upały w biurach
Parasole - niespodziewane ulewy
Tip ogrodnika:Latem gadżety muszą być praktyczne i odporne. Jak rośliny letnie - intensywnie używane, muszą wytrzymać więcej.
Co się dzieje w naturze:Dojrzewanie owoców, przygotowania na zimę, uporządkowanie ogrodu.
Co się dzieje w biznesie:Powrót do intensywnej pracy po wakacjach, back-to-school, przygotowania do Q4.
Gadżety na jesień:
Kubki na gorące napoje - sezon lattes i herbat
Kalendarze na następny rok - czas planowania
Zestawy biurowe - organizacja po chaosie wakacyjnym
Gadżety tech - nowy rok szkolny/akademicki
Swetry i bluzy firmowe - pierwsze chłody
Tip ogrodnika:Jesienne gadżety to inwestycja w przyszłość. Jak sadzenie cebul tulipanów - efekt będzie widoczny w kolejnym sezonie.
Co się dzieje w naturze:Rośliny odpoczywają, gromadzą siły na kolejny sezon, to czas ciszy i przemyśleń.
Co się dzieje w biznesie:Święta, podsumowania roku, corporate gifts, budowanie relacji.
Gadżety na zimę:
Zestawy prezentowe - corporate gifts na święta
Kubki świąteczne - atmosfera ciepła i rodzinności
Kalendarze - symbol nowego początku
Gadżety premium - podziękowania dla kluczowych klientów
Grzane wino i termosy - outdoor winter events
Tip ogrodnika:Zimowe gadżety to o budowaniu więzi. Jak ciepła szklarnia w ogrodzie - mają stworzyć przyjazną atmosferę w chłodnym okresie.
Styczeń:Planowanie kampanii na cały rok Luty:Zamówienia gadżetów wiosennych Marzec:Starty nowych projektów (notesy, długopisy) Kwiecień:Gadżety na targi i eventy Maj:Przygotowania summer campaign Czerwiec:Gadżety wakacyjne i outdoor Lipiec:Peak season użytkowania Sierpień:Planowanie back-to-school Wrzesień:Kubki jesienne, tech gadgets Październik:Zamówienia świąteczne Listopad:Last call na kalendarze Grudzień:Sezon prezentów i podsumowań
Wniosek:Jak dobry ogrodnik zna rytm przyrody, tak mądry marketer zna rytm biznesu. Odpowiedni gadżet we właściwym czasie to przepis na sukces.
Złota 75A/7
00-819 Warszawa
NIP: 7262650725
KRS: 0000438404