Logo Monstera
Burger
Logo Monstera
Logowanie
Koszyk
zamknij
koszyk jest pusty

Łącznie netto:

--,-- zł

Do koszyka
Gadżety reklamowe

>

Aktualności

>

Sezonowość w gadżetach reklamowych - co kiedy się sprawdza

Sezonowość w gadżetach reklamowych - co kiedy się sprawdza

Doświadczony ogrodnik wie, że nie sadzi pomidorów w październiku ani choinek w maju. Marketing też ma swoje sezony - poznaj rytm natury biznesu.

Wiosna marketingowa (marzec-maj): Czas kiełkowania

Co się dzieje w naturze:Rośliny budzą się ze snu, puszczają pierwsze pąki, życie wraca do ogrodów.

Co się dzieje w biznesie:Firmy planują budżety na nowy rok, startują nowe projekty, organizują pierwsze targi po zimie.

Gadżety na wiosnę:

  • Notesy i planery - czas planowania i nowych postanowień

  • Długopisy - podpisywanie nowych umów i kontraktów

  • Torby targowe - sezon eventów i wystaw się rozpoczyna

  • Powerbanki - ludzie wracają do aktywności, więcej podróży służbowych

Tip ogrodnika:Wiosenne gadżety powinny być świeże, nowoczesne, motywujące. Jak pierwsze kwiaty - mają dać energię na cały rok.

Lato marketingowe (czerwiec-sierpień): Sezon wzrostu

Co się dzieje w naturze:Wszystko kwitnie, intensywny wzrost, dużo słońca i energii.

Co się dzieje w biznesie:Peak season dla wielu branż, wakacje, summer camps, eventy outdoor.

Gadżety na lato:

  • Kubki termiczne na zimne napoje - sezon ice coffee i cold brew

  • Torby plażowe i sportowe - wakacyjne wyjazdy firmowe

  • Gadżety outdoor - power banki solarne, bidony

  • Wentylatory USB - upały w biurach

  • Parasole - niespodziewane ulewy

Tip ogrodnika:Latem gadżety muszą być praktyczne i odporne. Jak rośliny letnie - intensywnie używane, muszą wytrzymać więcej.

Jesień marketingowa (wrzesień-listopad): Czas zbiorów

Co się dzieje w naturze:Dojrzewanie owoców, przygotowania na zimę, uporządkowanie ogrodu.

Co się dzieje w biznesie:Powrót do intensywnej pracy po wakacjach, back-to-school, przygotowania do Q4.

Gadżety na jesień:

  • Kubki na gorące napoje - sezon lattes i herbat

  • Kalendarze na następny rok - czas planowania

  • Zestawy biurowe - organizacja po chaosie wakacyjnym

  • Gadżety tech - nowy rok szkolny/akademicki

  • Swetry i bluzy firmowe - pierwsze chłody

Tip ogrodnika:Jesienne gadżety to inwestycja w przyszłość. Jak sadzenie cebul tulipanów - efekt będzie widoczny w kolejnym sezonie.

Zima marketingowa (grudzień-luty): Czas refleksji i prezentów

Co się dzieje w naturze:Rośliny odpoczywają, gromadzą siły na kolejny sezon, to czas ciszy i przemyśleń.

Co się dzieje w biznesie:Święta, podsumowania roku, corporate gifts, budowanie relacji.

Gadżety na zimę:

  • Zestawy prezentowe - corporate gifts na święta

  • Kubki świąteczne - atmosfera ciepła i rodzinności

  • Kalendarze - symbol nowego początku

  • Gadżety premium - podziękowania dla kluczowych klientów

  • Grzane wino i termosy - outdoor winter events

Tip ogrodnika:Zimowe gadżety to o budowaniu więzi. Jak ciepła szklarnia w ogrodzie - mają stworzyć przyjazną atmosferę w chłodnym okresie.

Kalendarz siewu gadżetów:

Styczeń:Planowanie kampanii na cały rok Luty:Zamówienia gadżetów wiosennych Marzec:Starty nowych projektów (notesy, długopisy) Kwiecień:Gadżety na targi i eventy Maj:Przygotowania summer campaign Czerwiec:Gadżety wakacyjne i outdoor Lipiec:Peak season użytkowania Sierpień:Planowanie back-to-school Wrzesień:Kubki jesienne, tech gadgets Październik:Zamówienia świąteczne Listopad:Last call na kalendarze Grudzień:Sezon prezentów i podsumowań

Wniosek:Jak dobry ogrodnik zna rytm przyrody, tak mądry marketer zna rytm biznesu. Odpowiedni gadżet we właściwym czasie to przepis na sukces.

Zdjęcie w tle newsletter
Logo Monstera

Monstera.pl Sp. z o.o.

Złota 75A/7

00-819 Warszawa

NIP: 7262650725

KRS: 0000438404

Zamówienia

Sposoby zamawianiaReklamacjeRegulamin

Informacje

O nasKontakt
PayNow
GooglePay
GooglePay
GooglePay
GooglePay
GooglePay
facebookinstagram

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA